gua dah konvo



darah uitm yang mengalir dalam jiwa

baru ada mood and masa nak typing kt sini.. gua dah konvo beb. hahaa.. alhamdulillah for this 2 years and half pejam celik officially degree holder.. banyak benda dah berubah.. dah tak dapat g kelas dgn kawan-kawan. dah xdapat cuci mata sana sini tgk junior senior. its not the only things y berubah. byk sangat.. kadang perubahan tu sikit sebanyak buat aku rasa sedih.  haha. damn. 


lepas ni nak sambung ke master ke phd ke... nak tunang? bila nak kawin? wait, take a break.. penat aku nk jawab soalan-soalan mcm ni. haha. beb. tipu kata otak tak fikir, but hati kata nanti dulu. letak la orang baik macam mana sekali pun depan mata, kalau hati kita kata nanti, then wait lah. my prinsip, biar lah org nak kata apa. we know ourself better. true?


for now busy for working.. but looking for other suitable job. for this mean time gain experience dulu. the bad part is bila balik keja penat xsempat and tak larat pun nak jengah vacancy.. tapi jengah facebook insta bagai larat pulak, ngee...


so far everything is ok. tempat kje. people surrounding. hidup ni full of suprise. kadang-kadang hati jadi rasa happy, tapi rasa blurr jgk at the same time. mixed feeling y celaka bahasa kasar nya, xtau nak cakap perasaan tu. haha.



aku nak tulis. tapi aku tak boleh tulis ~

Post a Comment

0 Comments