AKU BERJAYA GENGGAM SEGULUNG DIPLOMA MICROBIOLOGY


alhamdulillah.. semalam. after check result, aku terus rasa nak menjerit. arghhhhhhh.. aku dah abes belajar , sambil melompat >_< . tapi memandangkan jam da 4 pagi, aku jerit dalam hati je lah. imsomnia. aku memang susah tidor malam, maka bangon kol 12 tengahari. err.. naseb ade insan baik hati selalu kejot aku solat subuh, selain jam loceng. maceh.huu


kali ni, tengok result tak secuak dulu-dulu. kali ni dengan bangga je bukak emel, sebab practical just ade LULUS atau GAGAL je. dah sure la aku lulus. wahahahah. dah dapat genggam diploma, aku nak genggam degree pulak. degree here i come. muahhh. ehhhh. awat gedik sangat gua hari ni =-=' puihh


microbiology adalah cinta hati aku sejak zaman sekolah lagi. tak sangka sangat dapat capai apa yang aku nak.   aku rindu nak tido dalam kelas ag. ohh kantoi. terima kasih pada kawan-kawan yang dah warnai hidup aku kat uitm pilah. every person touch my life in their own special way . hah, ini entry bergambar. hari ni, word word aku wordless. aku speechless


My Graduation  Day

me now officially diploma in microbiology holder !


my future wishlist : nak gemok! ho yeah , der gua tak main-main la, bosan sudah kurus macam tak cukup makan. huhu. 3 tahun akan datang, aku akan pastikan yang aku dah genggam segulung ijazah dengan cemerlang. after this nak keje before sambung degree. ohh duit ke mari kau. hehe. nak beli dslr weh, dah lame aku kempunan.pasni nak buat bisness sambil belajar. nak berdikari sungguh! aku nak upgrade kereta ,jadi keta honda civic type R. idaman tu gua tu. gua jeles giler bila gua turun basement HUKM tu doctor pakai keta gempak-gempak. berdarah hidung gua. perghh ganas tak gua? err~ kumpul duit banyak-banyak ,because there's a place that i really wanna go. 1 of my HALA TUJU.


my word : di setiap langkah aku,ada insan-insan yang sangat bermakna ;)

Post a Comment

35 Comments

  1. tahniah untuk korunk semua. lepas nie, kerja baik2. jgn asyik bergosip jer. hehe asyik mkn jugak!. tahniah tahniah

    ReplyDelete
  2. wah.. tahniah..

    saya habis dip setahun setengah lagi..

    HUHUHU~

    ReplyDelete
  3. pnh blaja microbes wktu sem 1 dl.. best gak.. :)

    ReplyDelete
  4. wahhh..tahniah sis... ena pun tumpang gembira.. ^.^

    ReplyDelete
  5. fuyyooooo... tahniah2 ye... jgn lupe berbakti kat masyarakat lak.. :)

    ReplyDelete
  6. tahniah akak!!moga berjaya dalam hidup:)

    ReplyDelete
  7. tahniah ek....
    xsbar nyewr sye nk jd cm 2....huhuhu..:)

    ReplyDelete
  8. Tahniah dik... Akak tahu apa perasaannya. Best macam nak lompat bunjee jumping empat puluh ratus ribu kali hu hu hu....

    ReplyDelete
  9. meh gemuk cam aku...huhuhu..taniah..semoga ape yg diimpikn seterusnya akan tercapai..

    ReplyDelete
  10. @Si Matatajam ho yeahh.. itu lah perasaan nye. hewehew,, <- over =-=

    ReplyDelete
  11. @iza_aspar hahahah.. gemok la sgt kau iza . lebih 2,3 kilo jek dri aku XD geli pendengaran aku ;p

    ReplyDelete
  12. wah . suka tengok orang berjaya . tahniah ye :)

    ReplyDelete
  13. tahniah byak2, dah konvo~ :) Microbiology mmg best, sy pn suka tgok bakteria culture, somtym ada yg sgt cantik.. hehe... anyway, TQ sbb brkunjung ke blog sy td.. all d best utk next steps...

    ReplyDelete
  14. such a lovely blog! find your posts very interesting and good! :) i like your blog design.

    love
    beauthi.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. tahniah awak... tunggu giliran kita pulak ye... hehe.. :p

    ReplyDelete