BENCI



lelaki : kita lupakan yang dulu?
perempuan : aku takkan lupakan yang dulu
lelaki : kenapa? 
perempuan : sebab yang dulu, buat aku takut dengan sekarang
lelaki : kau paranoid
perempuan : kau punca nya !!
lelaki : kau benci aku ?
perempuan : sungguh.. aku benci..


perempuan itu berlalu.. melangkah dengan kaki yang berat meninggalkan seseorang yang amat dia benci.. suara nya buat dia ralat, penat. kumpul kekuatan diri. dia tak mahu rebah disini.


damm!!! pintu rumah dihempas sekuat hati..  
dia terduduk meratap diri.. dia menangis semahu nya..



kau tahu?..


perempuan.. dia sayang orang yang dia benci.. 

Post a Comment

20 Comments

  1. Buat sendiri?? Menarik..
    nak copy tp x ble..
    Kalau dah remove
    disable copy tu bg tau saya k.. hehe
    nak copy.. Serious nie :)

    ReplyDelete
  2. pelikkan perempuan..mulut kata benci tp hati kata sebaliknye..

    ReplyDelete
  3. perempuan memang pelik..tapi itu lah perempuan..huhu

    ReplyDelete
  4. xdah button follow ke? hihi. nice entri. dah bole buat cerita nih. :)

    ReplyDelete
  5. eer.. sayang org yg dia benci..hhehe. deep.

    ReplyDelete