tuhan, kirimkan dia bahagia...



walau dulu
selalu ada celaka yang menimpa


kita doakan yang baik-baik sahaja
untuk dia
untuk dia
yang pernah kita cinta
yang selalu kita rindu dan puja
doakan dia dapat bahagia
doakan yang dia akan jumpa
seseorang yang selalu akan buat dia ketawa gembira


kau tahu, aku suka lihat senyuman orang yang aku cinta
bukan kerana aku pengecut mempertahan bahagia
aku lepaskan dia untuk seseorang yang cintakan dia
aku doakan tuhan kirimkan dia bahagia
kerana aku bahagia bila dia bahagia
walau bukan aku punca bahagia nya dia


jadi kau pun perlu begitu
melepaskan masa dulu yang kini tinggal sisa
biarkan semua nya pergi dengan rela

kau doakan dia akan senyum sentiasa
berikan dia ruang menghapus duka-duka tika kau dan dia bersama



jadi  kau boleh doa kan yang sama untuk dia?
agar tuhan kirimkan dia bahagia?


24 disember 2013

Post a Comment

1 Comments