wordless . ingat sampai lupa

tetiba aku rasa rindu nak naik lrt dan ktm. macam dulu-dulu dengan inspirasi y hilang. ahhh, buat apa rindu nak naik lrt and ktm kalau aku boleh naek kereta honda. ayat sedapkan hati . bodoh.



ada inspirasi baru yang muncul. engineering student is hot. lagi- lagi yang pakai jaket merah oil and gas engineering. yang lalu depan aku kat cafe tadi. ok. patot la mata aku tambah rabun. 


ada pulak nanti yang marah aku cakap pasal hot stuff engineering aprroaching. aku hanya tengok tau. xbuat apa-apa. senyum pon tak. hanya puji ciptaan tuhan. ayat cliche.  jadi jangan cemburu.  

beruang gemok dan katil kampus yang jadi tempat tido aku sekarang. 

air milo 2 in 1 dalam cawan kfc. kau ingat cawan kfc ni? heh

lagu masuk dalam telinga aku. ombak rindu. kuat-kuat

coklat. buat aku bahagia, sambil hadap ratusan page lecture note

manis macam budak engin pakai baju merah tadi


aku memang suka makan. makan buat aku bahagia dan gembira.

Post a Comment

14 Comments

  1. ehem2...gunakan budak engineer untuk cuci mata ke kak?hahaha

    ReplyDelete
  2. smua makanan2 kat atas tu mgemukkan...fats love women..kekeke :P

    ReplyDelete
  3. @CikMai i think la, sb diorg kbykn nye hot stuff. wahhaha.. bakal2 engineer la kata kn ;p

    ReplyDelete
  4. @leakedknowledge ya, thats true, but food make me happy. its always does. :)

    ReplyDelete
  5. budak engineering majority hot.. :)

    adeh..gambar makanan tue buat Myra terliur..

    ReplyDelete
  6. Budak engineer? Haha. Bagaimana mahu mengorat mereka ye? Hehe.

    *saya suka coklat kitkat. Okbai.

    ReplyDelete
  7. pandang aje laaa... :)

    oh lupe nak kasi taw.. saya sudah beralih URL.

    shesgee.blogspot ---> zeegeelovely.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. seyes nak bagitau donat tu buat perut tetiba berkeroncang secara mendadak. :D

    ReplyDelete