DEMAND




15hb is the final last paper.. aku tak sabar nak abeskan walaupun tak study lagi.. kepala dah berat. berat ape tak tau , nak kata banyak sangat ilmu yang dah timba semester ni tak jugak. melagha jugak keje aku. time lecturer ajar men henpon men game segala jugak aku. lempang diri sendiri.

paper sem ni horror.. tak tido study berdenyut2 kepala jawab paper.. kalah budak medik. ekeke.. harapan nye nak naik kan cgpa dengan niat tak nak bayar hutang ptptn. wahh niat tu hahaha..

my life is like always. keep calm and study.. malas nak pikir benda2 lain yang menyesakkan akal dan fikiran aku. que sera sera, what will be will be.. aku ikot je flow, apa yang Dia dah tetapkan , apa yang Dia dah berikan untuk aku buat masa sekarang. syukur? mesti lah.

bukan lah kate aku tak berusaha untuk dapatkan apa yang aku nak, tapi sebab aku rasa selama ni macam... apa yang aku nak tu, bukan yang terbaik untuk aku buat masa sekarang, masa depan mungkin? ntah.. biarlah Dia tentukan semua nya..

ayat macam orang putus asa, tapi tak.  honestly aku rasa, apa yang Dia dah beri pada aku selama ni dah terlalu terbaik untuk aku.. banyak yang Dia bagi kat aku, cuma biasa lah kita manusia selalu nampak apa yang kita xdapat je, yang kita dapat  kita tak nampak.

aku tak tahu, betul atau tak keputusan yang aku ambil, sebab aku sendiri tak tahu keputusan aku tu buat aku gembira tak dimasa depan, tapi sekurang-kurang nya sesuatu tu buat aku gembira buat masa sekarang, buat aku tenang untuk masa ni. 

aku tahu ayat aku belit2. padan muka sape suruh baca. hehe. sebab ape yang aku tulis aku sorang yang paham. aku tak mintak banyak pun , janji aku rasa syukur dengan apa y aku ada cukuplah. aku harap rasa syukur dan redha tu selalu ada dalam diri aku. 


the only thing i'm demand from a person is honesty
because i'm strong enough to accept the truth.

Post a Comment

0 Comments